reklama

Duša

Nevlastním ju.Predsa mám ju.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

A ona má mňa.

Duša je čistá ako diamant ukrytý v jaskyni.

Je to rozkvitnutá záhrada čerešňových stromov.

A ja sa v nej prechádzam, keď snívam.

Vďačím jej za to, že Som... že som človekom.

Mária Šimeková

Mária Šimeková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada píšem o živote, spoznávam nových ľudí a čítam zaujímavé články o zmysle života, o vnímaní sveta na tejto planéte a milujem prírodu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu